Historia The Beatles Część 2: George Harrison dołącza do zespołu

 Chłopaki grali grali i grali po festiwalach, ślubach itp... aż zbliża się rok 1958. John I Paul postanowili poszukać nowego gitarzysty. Paul nie czuł się dobrze grając na prowadzącej gitarze. Ale znał jednego chłopaka który dość dobrze grał na gitarze i by pasował to nich nazywał się George Harrison. Paul umawia spotkanie z Georgem. , ze względu na jego grę na gitarze. George robi wrażenie na Johnie swoją wersją "Raunchy" ale do zespołu trochę później, często jednak zastępując spóźnialskiego Griffithsa na koncertach. Paul namawia Johna by przyjął zdolnego młodzika, ze względu na jego grę na gitarze.


GEORGE: Paul i ja jeździliśmy tym samym autobusem z Liverpoolu Institute ubrani w takie same czarne uniformy. Dogadaliśmy się, bo ja odkryłem, że on ma trąbkę, a on odkrył, że ja mam gitarę. Miałem 13 lat a on chyba kończył 13 lub zaczynał 14. On zawsze był starszy o 9 miesięcy, nawet teraz po tylu latach jest wciąż starszy o 9 miesięcy."

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

10 wyjątkowych polskich płyt w historii część 1

Tom Morello Wspomina Chrisa Cornella i Dni Audioslave

Od burzliwej młodości do legendy rocka: Droga Nikki Sixxa do sławy